5 lihtsat tööriista klienditoe efektiivsemaks korraldamiseks

Klienditoelt oodatakse alati efektiivsust ja kompetentsust. Mida efektiivsemalt on klienditoe töö korraldatud, seda rohkem reaalset aega jääb töötajatele või ettevõtjale sisuliste probleemide lahendamiseks. Tehisintelligentsi ei ole veel kahjuks niipea silmapiiril olemas, aga meil on praktiliselt tasuta võimalik kasutada erinevaid väikeseid tööriistu ja nippe, muutmaks klienditoe töö efektiivsemaks.

  1. E-posti automaatvastajad. Kasutage neid. Minu isiklik kogemus näitab, et kliendid ei ole alati kindlad, kas nende kiri jõudis kohale. Nad on närilised, mõnikord helistavad, et uurida, kas kiri jõudis kohale. Korrektselt seadistatud automaatvastaja annab kliendile teada, et ta kiri jõudis kohale. Heal juhul ka info, millal on vastust oodata. Automaatvastajate koostamisest kirjutame edaspidi pikemalt.
  2. Kui te olete juba mõnda aega kasutajatuge korraldanud, siis te juba teate, millised on enamlevinud küsimused. Vastake nendele küsimustele ja paigutage need vastused oma kodulehel näiteks samale lehele, kus on kontaktandmed / kontaktivorm. Saate neid vastuseid kasutada ka copy-paste meetodil vastates e-kirjadele.
  3. E-Mail templates. Sarnane eelmise punktiga. Kui on palju korduvaid küsimusi, siis kirjutage nendele standardvastused ja salvestage need Outlookis / Thunderbirdis Templates kausta. Saate neid sealt alati kasutada, ainult copy-paste ja valmis.
  4. Telefoni automaatvastaja. Kiirel ajal, kui te ei jõua vastata kõikidele kõnedele (seda juhtub kindlasti), siis oleks hea, kui teil oleks kasutusel informatiivne automaatne vastus. Näiteks võib automaatvastus anda soovituse jätta tagasihelistamise soov kodulehe kaudu. Juhul kui kõnede tulva põhjus on kriitiline katkestus teie poolt pakutavas teenuses, siis võite ka selle info lisada automaatsesse teatesse.
  5. Tagasihelistamise nupp / Chat kodulehel. Selline lahendus võimaldab kliendil jätta operatiivselt ja lihtsalt teade, et soovib teiega kiiresti kontakti saada. Paljud kliendid ei viitsi enam alati e-kirja saata – lihtsam on vastavasse vormi jätta tagasihelistamise soov.

On olemas ka mõned tasuta klienditeeninduse tarkvarad, kuid minu hinnangul on need mõeldud eelkõige paljude kasutajatoe töötajatega ettevõtetele, kes lahendavad sadu ja tuhandeid juhtumeid päevas. Kui sinu töökoormus piirdub 100 e-kirja ja 50 kõnega, siis piisab meiliprogrammist, kodulehest ja Chati tarkvarast.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *